hello@artforma.com
Napíšte nám e-mail
Napíšte nám na Messenger
Napíšte nám na WhatsApp

BLACK WEEK! Všetky ceny už so zľavou 30%

FAQ

Ako sa zrkadlo AmbientLine líši od PremiumLine?

Zrkadlá PremiumLine sa vyznačujú použitým krytom, ktorého farbu je možné ľubovoľne prispôsobiť Vášmu interiéru. Svetlo dopadá len na osobu stojacu pred zrkadlom. V prípade zrkadla AmbientLine svetlo dopadá na stenu za zrkadlom a vytvára na nej žiaru.


Aký typ osvetlenia je vhodný na nanášanie make-upu?

Osvetlenie použité v zrkadlách PremiumLine bude oveľa lepšie na líčenie. Aplikované riešenie spôsobuje, že celé svetlo je smerované iba na osobu pred zrkadlom.

Je možné objednať zrkadlo / skrinku na mieru?

Nie, v ponuke sú dostupné všetky možné veľkosti.

Aké sú maximálne a minimálne rozmery zrkadla, ktoré je možné objednať?

Všetky dostupné veľkosti sú dostupné pri každom výrobku. Najmenšia veľkosť, akú môže mať zrkadlo, je šírka 50 cm a výška 50 cm. Najväčšia možná šírka zrkadla je 200 cm a výška 100 cm.

Aký je rozdiel medzi rôznymi modelmi zrkadiel?

Každé zrkadlo v našej ponuke má jedinečné označenie, napr. L01, ktoré označuje použitý vzor osvetlenia. Vďaka širokému sortimentu je možné vzor a tvar zrkadla prispôsobiť štýlu miestnosti.  

Aký je rozdiel medzi L62 a L58?

V modeli L62 je osvetlenie len na pravej a ľavej strane zrkadla, model L58 ​​má zabudované osvetlenie zo všetkých strán.


Príslušné príslušenstvo nie je v mojej zvolenej konfigurácii k dispozícii. Prečo nemôžem do zrkadla pridať všetko príslušenstvo?

Ak sa po kliknutí na vybrané príslušenstvo zobrazí jedna z nasledujúcich správ: "doplnky sa navzájom vylučujú" alebo "veľkosť zrkadla je príliš malá" - to znamená, že vybrané doplnky nemôžeme nainštalovať do danej veľkosti produktu alebo vybrané doplnky obsahujú rovnaké funkcie.

Môžem si vybrať umiestnenie jednotlivých doplnkov?

Doplnky vybrané pre zrkadlo budú namontované v súlade s umiestnením zvoleným pri konfigurácii, bohužiaľ nie je možné umiestniť príslušenstvo podľa želania zákazníka.

Kde nájdem podrobný popis doplnkov?

Popis doplnkov je súčasťou každého výrobku pod konfigurátorom.

Aký je rozdiel medzi S19 a WiFi?

Spomínané zariadenia sa líšia predovšetkým vzhľadom. Výrobcovia tiež použili rôzne technológie: meteostanica S19 stanica vyžaduje pripojenie k aplikácii TUYA, WiFi stanica vyžaduje pripojenie k aplikácii WISEMIRROR, ktorá prenáša dáta stiahnuté z internetu.

Prečo pri výbere možnosti LCD panel nemôžem objednať iný spínač, napr. senzor alebo dotykový?

LCD panel má sériovo dotykový spínač, takže objednanie ďalšieho spínača nie je možné, pretože osvetlenie v zrkadle sa ovláda jedným tlačidlom.

Aký je rozdiel medzi Smartscreen a Smartpanel?

 

SmartPanel

SmartScreen

Veľkosť displeja 10,5" 10"
Rozlíšenie 1080p 1080p
Rozmery reproduktora Neuvedené 7,6 x 9,5 cm
Reproduktor Integrovaný so zrkadlom Dodatočný prenosný reproduktor značky Sony
Ovládanie zariadenia Stilus (je súčasťou balenia) Ovládač (je súčasťou balenia), Smartphone
Dostupnosť v typoch zrkadiel PremiumLine AmbientLine, PremiumLine
Wifi Áno Áno
Kamera/Aktuator Áno Nie
Dostupnosť aplikácií Aplikácie s podporou systému Android Aplikácie s podporou systému Chromecast 4
Systém Android Chromecast 4
Výrobca Samsung Google And Sony
Polecenia głosowe Nie Áno
 

SmartPanel

Veľkosť displeja 10,5"
Rozlíšenie 1080p
Rozmery reproduktora Neuvedené
Reproduktor Integrovaný so zrkadlom
Ovládanie zariadenia Stilus (je súčasťou balenia)
Dostupnosť v typoch zrkadiel PremiumLine
Wifi Áno
Kamera/Aktuator Áno
Dostupnosť aplikácií Aplikácie s podporou systému Android
Systém Android
Výrobca Samsung
 

SmartScreen

Veľkosť displeja 10"
Rozlíšenie 1080p
Rozmery reproduktora 7,6 x 9,5 cm
Reproduktor Dodatočný prenosný reproduktor značky Sony
Ovládanie zariadenia Ovládač (je súčasťou balenia), Smartphone
Dostupnosť v typoch zrkadiel AmbientLine, PremiumLine
Wifi Áno
Kamera/Aktuator Nie
Dostupnosť aplikácií Aplikácie s podporou systému Chromecast 4
Systém Chromecast 4
Výrobca Google And Sony

Má zväčšovacie zrkadielko samostatný spínač, ktorým zapneme osvetlenie?

Nie, osvetlenie okolo zväčšovacieho zrkadielka je kompatibilné s osvetlením zrkadla, čo znamená, že je ovládané rovnakým spínačom.

Ako sa aktivuje vyhrievacia rohož?

Rohož sa aktivuje špeciálnym dotykovým spínačom umiestneným na zrkadle.

Prečo si pri výbere možnosti Dual Color už nemôžem vybrať ďalší spínač?

Ovládač DUAL sa ovláda diaľkovým ovládačom, ktorý funguje ako spínač. To znamená, že po pripojení zrkadla na konštantný prúd je možné osvetlenie ovládať diaľkovým ovládačom. Vtedy na zrkadle nie je potrebný ďalší spínač.

Prečo sa za osvetlenie Phillips dodatočne platí?

Ponúkame základné osvetlenie a osvetlenie značky Philips, s ktorým budú spokojní aj tí najnáročnejší užívatelia. Výrobky tejto značky sa vyznačujú zvýšeným výkonom a dlhšou životnosťou v porovnaní so štandardnými LED diódami.

Dá sa platiť kartou?

Platba kartou je samozrejme možná prostredníctvom systému Pay-Pal (táto možnosť nevyžaduje registráciu v systéme).

Môžem zaplatiť za objednávku pri doručení?

Áno, dobierka je jedným z možných spôsobov úhrady objednávky.

Nepodarilo sa mi uskutočniť platbu, čo mám robiť?

V prípade akýchkoľvek problémov s autorizáciou transakcie kontaktujte naše oddelenie služieb zákazníkom formou e-mailu.

Je možné zmeniť spôsob platby?

Zmena spôsobu platby je, žiaľ, možná len po opätovnom zadaní objednávky a následne výberom preferovaného spôsobu platby.

Kedy bude moja objednávka doručená? Prečo to nejde rýchlejšie?

Doba dodania je uvedená v ponuke a v súhrne objednávky. Výrobky, ktoré ponúkame, nie sú skladom - každý výrobok pripravujeme individuálne. Vzhľadom na to, že sme výrobca a vyrábame výrobky na zákazku, naši zákazníci majú možnosť zaviesť viacero konfigurácií vybraných výrobkov.

Koľko stojí dodanie?

Objednávky zaplatené vopred doručíme bezplatne a v prípade platby na dobierku si účtujeme 3,99€

Ako sú zásielky zabezpečené?

Každú zásielku pri preprave primerane chránime. Na sklenenú tabuľu sa umiestni ochranná fólia, ktorá zabráni poškriabaniu. Rohy zrkadla sú chránené špeciálnymi krytkami, ktoré absorbujú nárazy. Takto pripravený tovar balíme do kartónovej škatule vhodnej na prepravu sklenených výrobkov.

Je možné doručiť zásielku na zberné miesto?

Vzhľadom na veľké rozmery tovaru nie je možné doručiť zásielku na zberné miesto.

Objednal som si dve zrkadlá, budú zabalené v jednom balení?

Každý výrobok posielame v samostatných balíkoch. Ak boli objednané dva produkty, budú doručené ako dva samostatné balíky.

Prečo som v balení nenašiel doklad o kúpe?

V záujme ochrany životného prostredia neprodukujeme zbytočný odpadový papier. Faktúru zasielame na e-mailovú adresu uvedenú v objednávke pri odoslaní balíka.

Aký zdroj napájania treba pripraviť pre zrkadlo? Koľko napájacích káblov treba na zapojenie?

Naše výrobky potrebujú napájanie na 230 V. Počet vodičov sa líši v závislosti od zvolenej konfigurácie. Je potrebné pripomenúť, že príslušenstvo, ako je meteostanica alebo hodiny, potrebujú stále a nezávislé napájanie. Oplatí sa nás kontaktovať vopred, aby sme určili požiadavky na konkrétny výrobok.

Sú súčasťou výrobku aj montážne diely?

Všetky prvky potrebné na zostavenie výrobku sú súčasťou zostavy.

Ako je to s montážou?

Podrobné informácie o montáži nájdete na našej stránke: https://artforma.com/manual


okna

Poskytuje sa na ponúkané produkty záruka? Aká je záručná doba?

Áno, na naše výrobky poskytujeme dvojročnú záruku.

Objednaný tovar prišiel poškodený - čo mám robiť?

Ak zistíte vadu obalu (napr. premočenie, poškodenie rohu, diera v kartóne), požiadajte kuriéra o vyhotovenie protokolu o škode. Ak je produkt poškodený, odfoťte obal s viditeľným číslom nákladného listu, ako aj obsah zásielky a následne nám ich pošlite.

Poslal som Vám e-mail – kedy mi odpoviete?

Počas pracovných dní odpovedáme na správy max. do 24 hodín. Otázky poslané cez víkend / štátne sviatky vybavujeme chronologicky po návrate do práce.

Pozrite si naše recenzie na  

Zobraziť viac